![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1 |
Zhentarim Guard
![]() Join Date: October 18, 2001
|
Im playing as a stalker and I was just woundering if there is a better set of Studed leather armour than the shadow dragon armour?
Oh and opinions on the best Helmet would be nice!
![]() |
#2 |
Manshoon
![]() Join Date: November 29, 2001
|
yes. theres is. unfortunately you have to be evil to use it *ätsche bätsche*
...walk in the light..!<br /><br />Lord Gabriel<br /><br /> Ich bin der Geist, der stets verneint!<br />Und das mit Recht; denn alles, was entsteht,<br />Ist wert, das es zugrunde geht;<br />Drum besser wär\'s, daß nichts entstünde. <br />So ist denn alles, was ihr Sünde,<br />Zerstörung, kurz das Böse nennt,<br />Mein eigentliches Element. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zhentarim Guard
![]() Join Date: October 18, 2001
|
What the?
Say that again.
![]() |
#4 |
Manshoon
|
there is a leather armor made from human skin. if enhanced with the blood of a silver dragon it will become +5 i guess.
*giggle*
...walk in the light..!<br /><br />Lord Gabriel<br /><br /> Ich bin der Geist, der stets verneint!<br />Und das mit Recht; denn alles, was entsteht,<br />Ist wert, das es zugrunde geht;<br />Drum besser wär\'s, daß nichts entstünde. <br />So ist denn alles, was ihr Sünde,<br />Zerstörung, kurz das Böse nennt,<br />Mein eigentliches Element. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Manshoon
|
![]() |
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Would a Half-Orc wearing the Orc Leather die... | krunchyfrogg | Baldurs Gate II: Shadows of Amn & Throne of Bhaal | 15 | 08-18-2005 08:14 AM |
Studded leather armor | homer | Neverwinter Nights 1 & 2 Also SoU & HotU Forum | 2 | 01-29-2003 05:10 PM |
Studded Leather Armor on a thief? | TheGoodBadUgly | Baldurs Gate II: Shadows of Amn & Throne of Bhaal | 10 | 09-14-2002 01:21 AM |
How do you create human skin leather? | BlackAssassin | Baldurs Gate II Archives | 5 | 05-30-2001 07:58 AM |
Honey Leather & Thistledown...... | DiggerDog | Icewind Dale | Heart of Winter | Icewind Dale II Forum | 2 | 09-07-2000 09:35 AM |