View Single Post
Old 02-08-2003, 06:17 PM   #28
NiceWorg
Baaz Draconian
 

Join Date: January 15, 2002
Location: Vaasa, Finland
Age: 42
Posts: 772
Quote:
Originally posted by purre:
he seems to have ran away..well,I guess thats what liars do

sori nyt vaan,mutta attalus on valehellu ja aika pahasti,minun poikaystävästä,luultavasti puhuu kaikista niitten selkien takana Z'n ja muitten kavereittensa kanssa. etkö muista,saniot silloin ennekun minut suspendettiin vähäks aikaa,sanoit itekkii että tästä paikasta on tullu outo..no minä ainakin tiedän nyt miksi... anteeks vaan jos kuulostaa lapselliselta,mutta mulle riitti
Okei mä ymmärrän, vaikken tiedäkään mistä se on lähteny. Siinä oot oikeessa että tää paikka on tekopyhä ja aivan liian kireä ja ahdasmielinen, kun ei saa edes kiroilla eikä tehdä mitään muutakaan "ilkeää". Silti musta olis hienoa jos pyytäisit vähän anteeks ja kertoisit kaikille mistä riidellään, koska on aina mukavaa nähdä suomalaisia täällä, varsinkin naispuolisia, ja sä oot oikeasti mukava ihminen. Mutta sun päätös se ilman muuta on. Koitan puhella puolestas, jos ne ottais opiksensa.. hyvät jatkot!

[ 02-08-2003, 06:20 PM: Message edited by: NiceWorg ]
__________________
Fell in love with a country girl, morning sunshine<br />She was up from a nether world, just to bust another soul<br />[url]\"http://jarkokson.suddenlaunch.com\" target=\"_blank\">Click!</a>
NiceWorg is offline